حلقه نامزدی

خرید آنلاین طلا و جواهر از فروشگاه هاتف ساعتچی

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

حلقه نامزدی

حلقه با انگشتر تفاوت دارد انگشتر های بزرگ و پرنگین را حلقه نمیگویند. معمولا حلقه ظریف و گاهی بدون نگین و ساده را حلقه مینامند. حلقه نامزدی همچنین میتواند تنها یک نگین درشت داشته باشد. اگر به مدل و سبک حلقه نامزدی خود حساس هستید و مدل های داخل بازار را نمیپسندید شما به راحتی میتوانید یک جواهر ساز و یک وب سایت معتبر پیدا کنید و حلقه مورد پسند خود را سفارش بدهید تا برای شما ساخنه شود.

بهترین جنس حلقه نامزدی کدام است؟

اولین قدم برای انتخاب و خرید حلقه نامزدی انتخاب جنس آن است. فلزهای زیادی با قیمت های مختلفی وجود دارد که شما با توجه به سلیقه و بودجه خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید و سفارش بدهید.

1. حلقه نامزدی از جنس طلای زرد

طلای زرد برای زوجین که به صورت سنتی ازدواج کرده اند بهترین گزینه است. این حلقه ها با فلزهای مقاومی ترکیب شده است و برای اینکه بخواهید هر روز حلقه نامزدی خود را بپوشید مناسبتر هستند.

2. حلقه نامزدی از جنس طلا سفید

طلای سفید بهترین انتخاب برای افرادی است که تو چشم بودن را زیاد دوست ندارند و در عین حال جواهرات را دوست دارند. یک ویژگی بسیار خوب طلای سفید این است که اگر خط یا خشی بر روی آن افتاد به راحتی میتوانید آن را تعمیر کنید تا مثل روز اول درخشان و بدون خط و خش بشود.

3. حلقه نامزدی از جنس پلاتین یا پلاتینیوم

امروزه حلقه های پلاتین طرفداران زیادی پیدا کرده است ومعمولا بانوان این نوع حلقه را به طلای سفید و طلای زرد ترجیح میدهند. پلاتین یا پلاتینیوم نوعی فلز سفید رنگ است و مقاومت بسیار بالایی دارد و میتوان با خیال راحت این حلقه هارا در دست داشت بدون اینکه خط و خشی روی آن بیفتد. ولی به دلیل کمیاب و نایاب بودن فلز پلاتین قیمت بیشتری نسبت به طلا دارد.

از مدل های حلقه و انگشتر نامزدی موجود در اینترنت ایده بگیرید

قبل از اینکه بخواهید مدل حلقه نامزدی خود را انتخاب کنید حتما داخل گوگل جستجو کنید و مدل های جدید و ترند را مشاهده کنید و ایده بگیرید هم میتوانید داخل اینترنت یک فروشگاه طلا و جواهر معتبر انتخاب کنید و داخل وب سایت خرید خود را انجام بدهید هم میتوانید به بازار بروید.

منبع: حلقه نامزدی

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.